Фактор міжнародного іміджу в гібридній війні.

Автор(и)

  • Yevh. Mahda Інститут світової політики

DOI:

https://doi.org/10.31558/2079-1828.2019.1.6

Ключові слова:

гібридна війна, інформаційна війна, міжнародний імідж, позиціонування, українсько-російська війна

Анотація

Автор статті аналізує роль і місце міжнародного іміджетворення в контексті гібридної загрози. Проаналізовано складові іміджу держави, фактори, які впливають на сучасний стан міжнародного іміджу України. Наголошено на тому, що в нинішніх умовах гібридного протистояння з Російською Федерацією імідж України на міжнародній арені стає ключовим елементом міжнародної комунікації, адже в тому числі забезпечує виживання України та її здатність протистояти агресору. Автор пропонує власне бачення стратегії і тактики розвитку міжнародного іміджу України, виділяє основні стратегічні завдання та накреслює тактичні напрями їх реалізації, серед яких – робота зі ЗМІ та лідерами думки, формування таргетованих меседжів тощо. Автор робить висновок, що основою для формування позитивного міжнародного іміджу країни є імідж всередині країни, привабливий та реалістичний.

Біографія автора

Yevh. Mahda, Інститут світової політики

кандидат політичних наук, доцент, директор

Посилання

Богуш Д. А. Имидж Украины в современном контексте. Київ: 2007.

Міжнародний імідж України: міфи і реалії: аналітична доповідь УЦЕПД. URL: http://www.razumkov.org.ua/additional/analytical_report_NSD3_ukr.pdf

Що думають європейці про Україну? URL: http://iwp.org.ua/img/Ukr_poll_ ukr_all.pdf

Davis J. R. Defending Future Hybrid Threats. Military Review. Fort Leavenworth, September–October 2013. № 5. P. 21–29.

Exum A. Hizballah at War: A Military Assessment. Policy Focus. 2006. № 63. P. 7.

Johnson D. E. Military Capabilities for Hybrid War. Insights from the Israel Defense Forces in Lebanon and Gaza / RAND Corporation. URL: http://www.rand. org/content/dam/rand/pubs/occasional_papers/2010/ RAND_OP285.pdf

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Світовий порядок: ретроспективна перспектива